Fabrizio Balda seminaras
Rizikos valdymas praktikoje:
Veiklos tęstinumo valdymo praktika ir sąsajos su bendra Įmonių rizikos valdymo sistema

2020 m. spalio 21-22 | ONLINE

* Anglų kalba, ** „Zoom“ platformoje

Registruotis!

Pasidalinkite įrašu:

Lektorius

Fabrizio Balda

Fabrizio Balda
  • Fabrizio Balda

Iki dabar nuo 2012
Ženevos Respublikos ir kantono Rizikų valdymo vadovas, atskaitingas prezidentui. nuo 2016
verslo rizikos valdymo studijų pažengusiems dėstytojas Vakarų Šveicarijos taikomųjų mokslų universiteto aukštojoje vadybos mokykloje „HEG Genève“, vidaus kontrolės, rizikos ir veiklos tęstinumo valdymo mokymų bei seminarų lektorius, treneris Šveicarijos vidaus auditorių asociacijoje (IIA) bei kitose tarptautinėse ir privačiose organizacijose (pvz., Pasaulio sveikatos organizacija, Pasaulinės intelektinės nuosavybės organizacija, Novartis, Credit Agricole).

Ankstesnė veikla 2008 – 2012
Audito, atitikties ir rizikos valdymo vadovas, Tarptautinė oro transpoto asociacija (IATA), Šveicarija. 2003 – 2008
sistemų saugumo vadovas, bendrai saugumo valdymo vyresnysis ekspertas, Skyguide (oro navigacijos paslaugos Šveicarijos federacijai ir kaimyninėms valstybėms), Šveicarija. 1999 – 2003
Europos branduolinių mokslinių tyrimų organizacijos (CERN) bendradarbis, tarptautinių leidinių, saugos temomis, autorius.

Ženevos kantono prezidento patarėjas, mokslininkas, vadovas, lektorius.

Neįkainojama patirtis kuriant, diegiant ir koordinuojant sisteminį rizikų valdymą Šveicarijos Ženevos Respublikoje ir kantone (administracijos aparatas daugiau kaip 18.000 darbuotojų), ruošiant ir pristatant konsoliduotus rizikų valdymo rezultatus prezidentui, vyriausybei bei parlamentui, valdant komunikaciją rizikų klausimais viešajame sektoriuje, rengiant įstatyminę bazę rizikų valdymo reglamentavimui bei derinant ją su teisininkais, politikais, viešojo sektoriaus įmonių ir įstaigų vadovais.

Registruotis!

Programa

TemaRizikos valdymas praktikoje:
Veiklos tęstinumo valdymo praktika ir sąsajos su bendra Įmonių rizikos valdymo sistema
* Anglų kalba
SkirtaAsmenims, susipažinusiems su rizikų valdymu.
1 diena2020 spalio 21 d., trečiadienis
Trukmė
09:00 – 17:00,

1 diena, trečiadienis

  • 08:15 – dalyvių registracija
  • 09:00I seminaro dalis
  • 10:30 – kavos pertraukėlė
  • 10:45II seminaro dalis
  • 12:00 – pietų pertrauka
  • 13:00III seminaro dalis
  • 14:30 – kavos pertraukėlė
  • 14:45IV seminaro dalis
  • 17:00 – seminaro pabaiga
Registracija nuo 08:15
Turinys
  • Veiklos tęstinumo valdymo (BCM) pagrindiniai principai.
  • Kaip BCM integruojasi į bendrą rizikų valdymo sistemą.
  • BCM elementų koreliacija su pagrindiniu organizacijos rizikos registru ir žemėlapiu.
  • Įvadas į BCM (apibrėžimai, etapai).
  • Tipiški vaidmenys ir atsakomybė.
  • Iššūkiai nustatant BCM programą arba individualų planą.
  • BCM rezultatai (1): poveikio verslui analizė (BIA).
  • Praktinė užduotis: atlikti poveikio verslui analizę.
2 diena2020 spalio 22 d., ketvirtadienis
Trukmė
9:00 – 17:00,

2 diena, šeštadienis

  • 08:15 – ryto kava
  • 09:00I seminaro dalis
  • 10:30 – kavos pertraukėlė
  • 10:45II seminaro dalis
  • 12:00 – pietų pertrauka
  • 13:00III seminaro dalis
  • 14:30 – kavos pertraukėlė
  • 14:45IV seminaro dalis
  • 17:00 – seminaro pabaiga
Registracija nuo 08:15
Turinys
  • Verslo tęstinumo scenarijai ir strategijos.
  • BCP aktyvinimas praktikoje: pavyzdžiai.
  • Išmoktos pamokos COVID-19 krizės metu.
  • Praktinė užduotis: sudaryti pateiktos srities veiklos tęstinumo planą.
  • BCM rezultatai (3): plano testavimas ir atskaitomybė.
  • Praktinė užduotis: parenkite BCP testo scenarijų.
  • Apibendrinimas.
* Organizatoriai pasilieka teisę keisti programą

Registruotis!

Pasidalinkite

Kaina

* Ankstyva registracija

Rugsėjo 01 – Rugsėjo 30
200 €
Registruotis!

* Standartinė kaina

Spalio 01 – Spalio 18
250 €
Registruotis!

* Vėlyva registracija

Spalio 19 – Spalio 20
300 €
Registruotis!

* Į kainą įskaičiuota: dviejų dienų programa, seminaro medžiaga

Kontaktai

Seminaro koordinatorė
Aistė Širvinskienė
Mob. tel.: +370 (674) 00 071
El. paštas: aiste.sirvinskiene@effectumlt.com

Organizuojančios įmonės vadovė
Žana Kraučenkienė
Mob. tel.: +370 (612) 22 144
El. paštas: info@effectumlt.com

Organizuojanti įmonė
Effectum LT, UAB
Įm. kodas: 303088040
Trakų g. 9/1, 01132 Vilnius

Sąskaita:
AB SEB bankas
IBAN – LT567044060007903329
SWIFT (BIC): CBVILT2X

Registruotis!

Pasidalinkite